domingo, julio 12, 2020

Svar 12/07/2020

Dr. Mike Ellwood
Drifts- / regionsjef
Santander Bank Plc,
47-48 Piccadilly
PICCADILLY
W1J0DT
London, Storbritannia

Hei venn,

Jeg er Dr. Mike Ellwood, fra Harlesden Nordvest-London, leder for regnskapsrevisjonsavdeling og formell seniorprogrammeringssjef i Deutsche bank, her i England (Santander Bank Plc). Jeg jobbet ogsе for Newest Ministers Bank Plc.

Jeg skriver deg om et forretningsforslag som vil vжre til en enorm fordel for oss begge. I min avdeling, som den eneste drifts- / regionalsjef avdelingsleder Santander Bank Plc. Jeg oppdaget en sum av (Ј 21,500,000,00) britiske pund (21 millioner fem hundre tusen britiske pund) pе en konto som tilhшrer en av vеre utenlandske kunder (sent David McDowell Brown), en amerikansk statsborger i Arlington Virginia, som dessverre tapte livet hans fшrste februar 2003 gjennom den sшrlige USAs romferge Columbia. Han dшde en eneste mann.

Valget av е kontakte deg vakte pе grunn av den geografiske naturen der du bor, spesielt pе grunn av fшlsomheten til denne transaksjonen og skjult her-i. Banken vеr har ventet pе at noen av de pеrшrende skal komme opp for kravet, men ingen har gjort det, og jeg har personlig ikke lyktes med е finne de pеrшrende. Jeg sшker nе ditt samtykke til е presentere deg som pеrшrende (VIL TILGJENGELIG) til avdшde slik at utbyttet av denne kontoen som er verdsatt til (Ј 21 500 000,00) britiske pund kan utbetales til deg.

Likevel vil dette bli utbetalt eller delt i disse prosentene, 50% til meg og 40% til deg mens 10% er for eventuelle utgifter som pеlшper under transaksjonen. Jeg har sikret alle nшdvendige juridiske dokumenter som kan brukes til е sikkerhetskopiere dette kravet vi fremsetter. Alt jeg trenger er е fylle ut navn (e) i dokumentene og legalisere det i retten her for е bevise deg som den legitime mottakeren. Alt jeg trenger nе er ditt жrlige samarbeid, konfidensialitet og tillit for е gjшre det mulig for oss е se denne transaksjonen gjennom. Jeg garanterer deg at dette vil bli henrettet under en legitim ordning som vil beskytte deg mot ethvert brudd pе loven hvis du vil stе som arver av dette kravet, jeg vil behandle krav i ditt navn. Jeg krever bare at du sender gyldige identifikasjonsdetaljer, og jeg vil godkjenne kravet i ditt navn.

Gi meg fшlgende nedenfor, da vi har 7 dager pе е gjennomfшre det. Dette er veldig presserende.

1. Fullt navn:
2. Ditt direkte mobilnummer:
3. Din kontaktadresse:
4. Yrke:
5. Alder:
6. Sex:
7. Nasjonalitet:

Etter е ha gеtt gjennom et metodisk sшk, bestemte jeg meg for е kontakte deg i hеp om at du vil finne dette forslaget interessant. Vennligst bekreft din bekreftelse og angir din interesse, vil jeg gi deg mer informasjon.
Forsшk е gi meg beskjed om avgjшrelsen din i stedet for е vente pе meg.

Takk for meg i pеvente av ditt gunstige svar.

Med vennlig hilsen,
Dr. Mike Ellwood

No hay comentarios: